Waterschade? Geen rijst!

Regelmatig hebben wij toestellen binnen gekregen die door de klant in een bak rijst zijn gelegd. Denkt u dat dit de beste of juiste oplossing is?

Nee, vroeger was dit wel dé oplossing, maar met de huidige smartphones die niet meer uit elkaar kunnen is dit helaas geen oplossing.

Wat zou je dan wel kunnen doen?
– Schakel het toestel uit en probeer deze niet meer aan te zetten;
– Zo snel mogelijk langskomen!

Als dit niet meer mogelijke is?
– Schakel het toestel uit en probeer deze niet meer aan te zetten;
– Leg het toestel op de verwarming;
– Indien mogelijk kom zo snel mogelijk langs!

Onthoudt hierbij, hoe sneller je langs komt, hoe sneller het toestel gerepareerd is.
Ook al werkt je toestel nadat hij nat is geweest, blijft het essentieel om je toestel toch te laten reinigen!
Dit vanwege het oxiderend proces, dat toch na verloop van tijd het toestel nog kan beschadigen.

Waterschade? Geen rijst!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *